Naruto maailm

Tere Tulemast Naruto Maailma.
 
PealehtPortal**OtsiRegistreeriLogi sisse

Share
 

 hakkaks mõtlema järgmist rollimängu

Go down 

mis tüüpi võiks olla järg rollimäng?
Piraatide võitlused
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_lcap0%hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Maagia kool
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_lcap40%hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Oma fantaasia
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_lcap20%hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_rcap
 20% [ 1 ]
Mingi teekond
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_lcap40%hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_rcap
 40% [ 2 ]
.hang//sing. i järgi
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_lcap0%hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Kokku Hääli : 5
 

AutorTeade
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeLaup Okt 06, 2007 5:32 pm

mul oli igav ja mõtlesin et hakkaks uurt rollimängu mõtlema kõigepelt mõtleksime süsteemid
Rassoid mida saad valida võiks olla
Faunad
Goblinid
Inimesed
Päkapikkud
haldjad
ja pakkuge te edasi(kuid viitsite)
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
H.Kato
Konoha Hokage
Konoha Hokage
H.Kato

Postituste arv : 1571
Asukoht : Kolmas kivi päikesest
Pärisnimi : Salastatud
Registration date : 02/09/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeLaup Okt 06, 2007 5:50 pm

ehk kõik koos võiksid olla. iga rass omal maalapil aga on ka selliseid maalappe kus kõik elavad rahus(kes need faunad on)

_________________
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu 5d1d564

Viimati muutis seda H.Kato (Nelj 01 Jan 2009, 01:36). Kokku muudetud 537 korda
Tagasi üles Go down
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeLaup Okt 06, 2007 6:22 pm

faunad on pool inimesed pool hobuused käivad kahel jalal hobbuse jalad ja inimese keha. Nagu Narnia lugudes
need tegelased mis ma kirjutasin need on igal pool liitlased
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
H.Kato
Konoha Hokage
Konoha Hokage
H.Kato

Postituste arv : 1571
Asukoht : Kolmas kivi päikesest
Pärisnimi : Salastatud
Registration date : 02/09/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeLaup Okt 06, 2007 6:49 pm

Kuidas oleks trollidega?

Kõik rassid elavad omas maalapis aga on ka paar erandeid(linnu) kus kõik elavad koos. ainult trollid on vaenulikud. Faunad hoiavad rahvast eemale kuid on paar erandid.

_________________
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu 5d1d564

Viimati muutis seda H.Kato (Nelj 01 Jan 2009, 01:36). Kokku muudetud 537 korda
Tagasi üles Go down
Arckharum
ninja akadeemia õpilane
ninja akadeemia õpilane


Postituste arv : 23
Age : 29
Registration date : 04/10/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimePüh Okt 07, 2007 9:00 pm

Bigfreeze kirjutas:
faunad on pool inimesed pool hobuused käivad kahel jalal hobbuse jalad ja inimese keha. Nagu Narnia lugudes
need tegelased mis ma kirjutasin need on igal pool liitlased

Kui aus olla, on Faunid Poolinimest ja poolkitse. Aga oleneb ka mütoloogiast ^^ üldiselt on üldlevinud selline poolsus
Tagasi üles Go down
http://arckharum.blogspot.com
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeEsm Okt 08, 2007 5:08 pm

ma mõtlesin jumala head tegelased välja kui keegi on kuulnud esimesest ajaloolasest Heroodotosest ma vaatasin tema fantaasia järgi suht lahe
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Arckharum
ninja akadeemia õpilane
ninja akadeemia õpilane


Postituste arv : 23
Age : 29
Registration date : 04/10/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeEsm Okt 08, 2007 6:20 pm

Bigfreeze kirjutas:
ma mõtlesin jumala head tegelased välja kui keegi on kuulnud esimesest ajaloolasest Heroodotosest ma vaatasin tema fantaasia järgi suht lahe

... vist see oli jällegi Hoomerus, aga ok. ehk eksin ka Razz
Tagasi üles Go down
http://arckharum.blogspot.com
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeEsm Okt 08, 2007 6:22 pm

Rassid siis
SKÜÜDID
jumalad kelle maal on külm
SAUROMAATID
Nende maal pole metsa ja nad käivad teiste metsades jahil . Amatsonide ja Sküütide ühinenud rahvad
AGAFIRSID
Hellitatud inimesed , elavda mitmekesi , kannavad kuld ehteid
BUDIINID
joodikud
NERVEELID
Muutuvad vahest huntideks
AMATSOONID
Nais sõdalased
ANDROFANGED
metsikud inimsõõjad
ARIMASTID
ühesilmsed inim sõõjad kes sõõvad surnuid
ISSEDOONID e. Faunad
Kitse jalgsed inimesed , magavad 6 kuud aastas
ARGIDPID
Annavad põgenikele varju , neil on kihvad ja lame nina , nad aitavad teisi , neil pole relvi , neid peetakse pühadeks


Ohud või elukad kes seal maailmas veel on

Jäärad
Rumalad , kuid vahel kavalad , neil on suured pikad sarved , ja lamba vill
Sõnn
nad on peaaegu nagu pullid aga tugevamad
Kaksikud
Kaks venda kes on kiilakad nad teevad hästi tiimi tõõd
Vähk
Mereääres leiduv elukas suured sõrad
Lõvi
Looma riigi kuningas , noh teate ju milline lõvi on
Neitsi
kui tema sinu juurde tuleb siis oled sa küll millegi heaga hakkama saanud
Kaalud
Ta on kaalukas inimene see tõttu nimetataksegi teda kaaludeks (neid on 2)
Scorpion
suurmad kui vähid pikk mürgine saba , väiksed kombitsad
Ambur
Hobus jalad ja inimese keha nagu kentaus , tal on alati vibu kaasa ta on osav vibukütt
Kaljukits
Neid leidub mägedes õiged kaljukitsed on väga erilised neil on vaala saba naad on kaljukitsede jumalad on olemas ka tavaliseid kaljukitsi
Veevalaja
ta tõõ on vett valada järve ta on jumalate käsilane ta ülesanne on maailmale joogivarusi tekitada teda sa nii kergesti ei näe
Kalad
Kalade kuningatel on punased silmad , on olemas ka tavalisi kalu

MUU jama

Raha Ühik: Galedoon , 1 Galedoon= 16 krooni

Kohad(kus käia)

Ateena linn(ateena linn noh)
Taevas (seal on egiptuse jumalad sinna nii kergelt ei poääse)
Püstkojad(sellise saad ehitada et elada)
Järveääres(seal saad kala püüda)
Mets(seal saaad tegelda koriluse ja jahindusega)
Unenägude maa (seal rändab su õine hing)
Surma maa(seal on anubis ja osiris ja surm)
India(seal on sipelgad suuremad kui rebased)
Alpi jõgi (lihtsalt jõgi)
Alpi Kirik (seal on habemega Preestrinna)
Alpi sepikoda (siin on sepikoda , siin on kasutusel raud ja vask)

Kõik on peaaegu esimese alaloolase Heroodotose arvamus või fantaasia natuke olen mina ka kaasa aidanud
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeTeis Okt 09, 2007 9:14 am

Arckharum kirjutas:
Bigfreeze kirjutas:
ma mõtlesin jumala head tegelased välja kui keegi on kuulnud esimesest ajaloolasest Heroodotosest ma vaatasin tema fantaasia järgi suht lahe

... vist see oli jällegi Hoomerus, aga ok. ehk eksin ka Razz

mminu teada HERODOTOS aga võib olla on tal mitu nime kuidas kutsuda ahj suva see ju pirat
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeReede Okt 12, 2007 8:08 pm

valgehunt kirjutas:
Kuidas oleks trollidega?

Kõik rassid elavad omas maalapis aga on ka paar erandeid(linnu) kus kõik elavad koos. ainult trollid on vaenulikud. Faunad hoiavad rahvast eemale kuid on paar erandid.
trollid suht hea
tuli parem mõte mul teeks
EVIL DM'i
tunnused tavaliselt surevad kõik lõppus ära
toon järgmises topicus ühe näite
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeReede Okt 12, 2007 8:12 pm

Haeylinir'i (juuli) kolmanda nädala lõpp

19 Dielen Kõik kohtuvad Punaoru kõrtsis ja kahtlustavad üksteist

20 Varilen Punaorust Duvikisse. Õhtune varitsus ja kahetsusväärne Paladini lohistamine

21 Branlen Arusaamatused omakaitsega. Pikk rahulik lebamine hütis väikese kõrvalpõikega latriinis. Kohtumine Termoerinusega. Sihhem varastatakse paljaks. Sir Boeric hakkab masenduma. Sihem kavaldab ennast üle. Kohtuistung. Sir Boericu käendusel lastakse pahategijad lahti.

22 Barlen Laat. Rahajaht & kõik müügiks. Sihhem saab enamuse oma maisest varast tagasi. Sir Boeric loobub enamusest oma maisest varast ja langeb sügavamale depressiooni. Hallsilm läheb grappling hookiga lambajahile, kuid sattub goblinite küüsi. Ime läbi jääb talle hing siiski sisse.

23 Mierlen Barbecue party. Kõik chillivad, kes linnas, kes jõekaldal. Hallsilm chillib võsas -9 hapsu peal.

24 Taelen Sir Boeric ja Sihhem asuvad teele kuldsesse linna. Isa Torien annab Hallsilmale armu ja ravib ta Haelyni väe abil terveks. Hallsilm, Semor Mitsu ja Endruil suunduvad samuti Kuldse linna poole. Kohtumine teelahkmel. Romantiline lõkkeõhtu Põrgulõhe suudmes. Kohtumine üksildase Ogrega. Haelyn halastab - Sir Boericu esimene ja viimane attack roll. Hallsilm ja Ogre teevad jälitusjooksu ümber Kurujärve.

----ver 2

Hallisilm võidab esimesel – vastupidavuse- distantsil. Järgnenud takistusribal veab tal koledal kombel ja Ogre katkestab. Lõkkeõhtulised leiavad varju vana Serre juures Llya Colfa’s – viimases lahkes hütis. Välja arvatud Sihhem, kes pageb pimesi mägedesse. Külas sosistatakse, et ta on langenud hirmsate mäevaimude EKA-laste küüsi ning ei pääse enne, kui on mäevaime seitse nädalat ööd ja päevad sepatööga orjanud.

Neljas Haeylinir’i (juuli) nädal

25 Firlen Hommikused molutamised külas. Billa-Bongo-mitmenimeline-kes-ei-ole-oma-nimes-kindel (ja-kelle-nimi-on-pealegi-keelatud-ideoloogilistel-põhjustel) äkiline ilmumine ümmarguse hüti nurgast. Endruili vägivaldse lõppmaiguga võluaurade kaemine. Hallsilma lunib tulutult vibu. Õhtune pidu, kus pruugitakse ohtralt alkoholi, jutustatakse lugulaule ja ärbeldakse niisama.

26 Relen Kartmatud seiklejad suunduvad Põrgulõhesse Mustade Väravate poole hoolimata külaelanike korduvatest manitsustest (’Sel pole mingit mõtet’; ’Peaaegu kõik, kes on läinud on surma saanud’; ’Ja need, kes ei ole, on öelnud, et seal polnud midagi, mille pärast kogu see värk ära tasunuks’; ’Kasvatage parem rahulikult karja või harige põldu’) Peale mõningaid intsidente kohati lagunenud teel jõutakse üle köissilla tuuletunneli suletud ukseni, mis loomulikult maha lõhutakse. Maha lõhutakse veel üks uks ja praktiliselt kõik, millest enda kaitsmiseks võiks hiljem abi olla. Hallsilm – kõige turjakam ja ainus turvistikuga seikleja - võtab ette julgustüki üritades mööda vanu pehkinud palke jõuda taamal paistva väravani. Katse lõpeb viimase palgi murdumise ja Hallsilma sukeldumisega alla udumerre. Semor Mitsu õnnetuseks sikutatakse oimetu Hallsilm läbi okastihniku tagasi tuuletunnelisse.

Semor Mitsu uurimiseretk udus. Semor Mitsut haarab parvetamiskihk, mis sunnib eest tõstma viimase terve ukse. Lõbus vahejuhtum ploomimoosiga. Endruil langeb koomasse ja saab säästetud järgneva öö koledustest. Vaidlus teemal, kas on ohutum magada väljas või ruumis, kus on ploomimoosiga katel. Arvamused lahknevad, lõpuks ka ööbimispaigad.

Veredeemonite rünnak öösel. Hallsilm on olukorra kõrgusel, aga kahjuks mitte tema mõõgakäsi. Semor Mitsu kaotab seetõttu tekkinud kaoses täielikult pea. Hallsilm paneb vastu kuni hommikuni.

27 Dielen Hallsilm pageb päikesetõusul vere ja laipadega kaetud sündmuskohalt. Nimetu ja nüüd ka elujõuetu B veedab koridori kindlustades trööstitu päeva ning peab öise peldikuvalve hingevaakuva Endruili üle. Kooljavalguse ilmumine ja kähmlus peatuga. Peale kangelaslikke ponnistusi jääb B siiski alla ning langeb pimedusse.

28 Varilen Päikesekummardaja Saren Elonee tulekuga saabub helgem hetk seiklejate süngesse argipäeva: pimedus, vari ja peatu põgenevad Avanlae väe ees. Saren lömastab lummava veereja. B tõstetakse tagasi valgusesse ning Endruil jalule. Ploomimoos kõrvetatakse põhja ja pannakse ligunema pühasse vette. Mõnedes peades tekkivad teatud konksu- ja palgiideed. Tagasi lahkesse hütti.

29 Branlen Ulatuslik metsalangetamine ja palgitahumine.

30 Barlen Raske rassimine ja palgi tassimine alumisest metsasest orust ülemisse metsasesse orgu. B arvustab häälekalt, aga ei tee muud kui longib sabas. Ööbitakse vana Serre juures, kes kahjuks keeldub rolli mängimast.

31 Mierlen Palgi tassimine köissillani. Ööbitakse hütis.

32 Taelen Lõpusirge ja palgi viimane nihutamine. Saren teeb sambal osavaid trikke, kuid palk kukub alla sellegipoolest. Parvetamisideed süvenevad. Saren laskub uttu ja teeb tutvust kohaliku floora ja sadajalgse faunaga. Ööbitakse Serre juures hütis.


Esimene Anarire (augusti) nädal

1 Firlen Parve-ehitus. Endruile tungib kallale tige tikripõõsas. Sareni loobib konksu. Põgenemine vaikuse eest. B läheb uitama. Saren ja Endruil suunduvad külla.

2 Relen Peale pikki läbirääkimisi laenutavad seiklejad kirve, langetavad poolepäevateekonna kaugusel olevas ülaorus metsa ja viivad siis kirve tagasi.

3 Dielen Palgitassimine

4 Varilen Seiklejad leiavad, et kirvest on ikkagi rohkem vaja. Kirveosturetk külla.

5 Branlen Uus metsalangetus ja punkri ehitamine

6 Barlen Palgi õnnelik üle nihutamine. Esmane uudistamine. Redeli ehitamine. Endruili edutu peadpidi laeauku rammimine. B tagasitulek. Endruil läheb uitama. Lõkke tegemine, tatistamine, puhumine, mullaloopimine jms Mustade Väravate ees ja peal.

7 Mierlen Eelnimetatud tegevus jätkub lootusrikkalt

8 Taelen Eelnimetatud tegevus jätkub tülpinult ja ilmselt üksnes selleks, et seiklejate nime õigustada.
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeReede Okt 12, 2007 8:12 pm

Teine Anarire (augusti) nädal

9 Firlen Sabotaaz. Saren jahib kitse, B jahib Sarenit, ämblik jahib kitse ja B’d, lõpuks jahib Saren B’d ja B tagasiteed. B tutvub põhjalikult uduse kaljuseina ja oma madala Wis’iga. Saren leiab mõningaid lõhnavaid väärtesemeid ning niidab ühe hirmsa hoobiga uduämbliku. Saren leiab lõpuks eksleva B ning talutab ta punkrisse toibuma.

10 Relen Toibumine ja hao tassimine

11 Dielen Uurimisretk uttu. Lõheuuringud ja veeukse leidmine. Saren torgib muna ja vannitab beebiämblike. B sügavkülmutab muna.

12 Varilen Ootamatult Lõppeva Trepi ja salapäraste aukude üle mõtisklemine. Tuuletunneli tagaukse leidmine. Uste harjumuspärane mahalöömine. Moepärast ka puhumist, pritsimist ja muud säärast Mustade Väravate ees.

13 Branlen Ämblikmehe B etteasted. Tulemuseks nelja ja veel ühe augu leidmine ning ühe huvitava renni avastamine. Endruil naaseb. Parveehitus. Lühike kähmlus tigeda tikri vennaga. Saren teeb vettehüpe suure toikaga püksis. Allveeparvetamine ja munakeetja avastamine. Tülinorimine veredeemonitega ja Endruili kahetsusväärne ots. Endruili uuestisünd ja lühike sõbralik kähmlus, mis tänu Avanlae armulikkusele ja Teiste Jõududude teatavale soosingule lõppeb B ja Sareni võiduga.

14 Barlen Jälle kitsekell ja ühe ämbliku õnnetu hüpe. Ronimine mööda seina jätkub. Saren satub miini otsa. Veel kaklemist ämblikega. Saren lehvitab koos taevase kutsaga ämblikule udust tuult, kuni ämblikul jalad sõlme lähevad. 1 Strength’iga ja 1 hapsuga Mighty Wizzard B jääb oma loitsuraamatu alla ebaväärikalt vangi. Saren lohistab B punkrisse toibuma.

15 Mierlen B kosub Sareni valvsa pilgu all.

16 Taelen B jätkab eelnimetatud tegevust. Enialist ja Oskarit kiusatakse kombekohaselt Duvikis. Kohalikud bardid võtavad nad enda hoole alla ja teevad mõtlematuid vihjeid Kuldse Linna kohta.



Kolmas Anarire (augusti) nädal

17 Firlen B jätkab kosumist. Saren chillib niisama.

18 Relen Muutusteta, kui jätta välja siivutu nimetissõrme skulptuur väravate ees.

19 Dielen B on piisavalt kosunud, et end Sareni kõrval Kurujärve äärde vedada. Kurujärvel on pidu: vaprad sõjamehed ja short swordidega relvastatud mägrad ja oravad on edukalt kätte maksnud kalameestele. Saabuvad Enialis the Singing Menace ja Oskar Kastanimuna, kes hämmastava kohalikke heade kommete tundmisega. Lauldakse lugulaule.

---ver3

20 Varilen Peaparandus ja kahtlaste lehmade ja lammaste uurimine. Ujutakse ja püütakse murul istuda. Tuntakse huvi kohaliku geograafia vastu ja lauldakse sepahaamri taktis. Hangitakse võluvärki Aebiselt ja kaljunaelu Lachlanilt. Aisha asub rünnakule.

21 Branlen Ehitatakse Kauge Küla lehmalauta. B tutvub naisperega. Saren näitab metsas meestele musklit. Enialis tutvub ühe naispere liikmega, kes talle musklit näitab.

22 Barlen Rännatakse meejahile.

23 Mierlen Korjatakse mett. Mighty Wizzard B ahistab külaelanikke sundides neid ämblikke sööma ja kaljult alla tulema just siis kui lõbusaks läheb. Saren turvab. Aisha võtab kõrgel kaljul krossuga ühe ja laseb end õndsas teadmatuses viibival Enialisel embusesse haarata. Romanss jätkub öisel kaljul, kus Aisha valgusnoole sära all paljastub Sareni metsik kisa ja jäljetult kaob Mighty Wizzard B. Ah jaa, kangelaste käe läbi sureb ka goblineid.

24 Taelen Rännatakse tagasi Kurujärvele. Goblinite varitsus ja täpne vibukäsi. Vana Indiaanlane ja Rethys langevad, kuid tõstetakse Sareni poolt kohe jälle Päikesevalgusesse. Oskar sööstab kartmatult kaljudele. Külaelanikud saavad teada kui kiiresti vabalangeb kastanimuna. Aebis üritab kotkana seiklejatele muljet avaldada. Mõned kavalused ja ohtralt tõotusi.


Neljas Anarire (augusti) nädal

25 Firlen Mustade Väravate juurde. Aisha liitub seltskonnaga kandes (traditsiooniliste D&D chainmailist bikiinide asemel) päevinäinud nahkturvist ja tundmatu sisuga seljakotti. Uutele tutvustatakse Mustade Väravate vaatamisväärsusi. B teeb uduses märjas ja külmas lõhes ringe ning ronib kahe mäe vahel asuvale tipule. Enialis esineb ja kihistab koos Aishaga.

26 Relen Köistee rajamine, rõduuuringud ning vandalismiaktid pingiga. Avastatakse veel üks renn. Oskar arvab teada saavat oma madala Cha tõelised põhjused ning asub mölisema. Insener Sareni juhtimisel rajatakse kaks uut teed. Naistööline saab pureda kohaliku fauna käest.

27 Dielen Hommikused harjutused ning vestlus oravaga. Mighty Wizzard B koputab veeuksele ja Oskar saab
võimaluse harrastada allveesporti. Saren teeb esimesed sammud Rogue karjääri põneval teel muukides veeust. Enialis avab Käega kogemata ukse. Saren loodib ning avastab veealuse valguse.

--ver4 (IRL pool aastat hiljem kirja pandud. Suhtuge mõistvalt ja täpsustage, eriti viimaseid päevi, mille kohta mul polnud mingeid märkmeid)

28 Varilen Igava elu ja tüütute väravate üle mõtisklemine. Arutlused teemal 'meie ja kuri maailm' (eesotsas roosa uduga). Saabuvad meekoogid koos hundi, Nialli ja Sihhemiga. Enialis veedab aega noolte laialilennutamise kunsti õppimisega Aisha käe all. B käib oma uusi lesti proovimas ja äratab kadedust veealustes. Tänu ülihaldjalikele ponnistustele õnnestub B’l lesta tõmmata hoolimata vee-aluste samasugustest katsetest (ehk siis B’d lestast kinni hoides allapoole tirida) Saren teeb sinivalgust. Puhastatakse moosikatelt. Renniuuringud – loobitakse lootusrikkalt kive ja kallatakse vett ning tehakse rohkesti oletusi. Sihhemi pea ümber tiirleb midagi halli. Ilmselt argised ideed. Sihhem topib aukudesse pulka. Puhastatakse väravakäiku ja avastatakse must kiht. Sihhem saab kätte veeukse kivi. Teid puhastatakse võsast. Aisha teeb süüa. Isegi 2x. Ja B ja Enialis, lahked hinged, teevad söögi ka söödavaks.

29 Branlen Rannavalve päev: B turnib palgil ning suundub elegantse vabalangemisega ujuma. Saren saadab tagasi manalasse mullivannist välja roninud luukered. Visa ämblikmehest demineerija Saren leiab tunneli. Ogaline Oskar teeb köietantsu, mis lõppeb vene kirve ujumisega. Seiklejad koorivad ennast võidu paljaks ja tirivad Oskari kuivale. Saren norib veealustega tüli ja ajab nad haisema. Aisha ja Enialis loobuvad viimasel hetkel romantilisest uurimisretkest kalju sügavuses. B ja Sihhem lähevad uitama. Uuritakse tunnelit. Oskari uus moto: milleks minna uksest, kui saab läbi seina? Goblinilaagir pisielajad püüavad määrata Sareni veregruppi. Enialis avastab hetk enne Sareni saatuslikku sammu augu, mida pole olemas. Saren teeb tutvust augu elanikuga. Aisha gasellihüpped üle 2m augu. Ülestunneli avastamine. Enialise ronimisretk lõppeb väikse ilutulestiku ja efektse cliffhangeriga. (DM laseb võimaluse käest katkestada seiklus õiges kohas) Enialis ripub, kuni talle visatud päästeköie pundar ta uimaseks lööb ning ta koos köiega alla sajab. Ei sa üles Emajõest....

30 Barlen Terane Saren silmab köie sabotaazi. Tassitakse uut palki uue tunneli ette. Oskar kukub olematusse auku. Enialise õhutrikid. Goblini laiba auku heitmine. Kuuldemäng goblinitega. Põleva puuri performance eesmärgiga kärsatada tundmatu auguelukas.

31 Mierlen Per aspera ad astra: roosa (udu)tondi kaalutlemata armulikkus koos pullide tugevustega lennutab Enialise läbi võltslae tähetunnelisse. Langevõre mehhanismi otsimine (kui mul oleks ainult (piisavalt pikk) kang, tõstaksin paigast iga võre....) Väravakivi seinaornamenti sobitamise katsed. Pikk jalutuskäik pikki tunnelit. Kohtumine goblinihäälega pimeduses. Kiire taandumine punkrisse.

32 Taelen Arutatakse goblinite hirmutamist. Köhatav Enialis manab hirmsaid haldjaid eesotsas Rhuobhe inimesetapjaga. Operatsioon ’Otak’ annab olulist luureinfot: ’Kitsas-goblin-kakskäiku-laeaauk- mõnedgoblinid-treppüles-kitsaskoht-suurratas-kinnine uks-veekohin-KÕVAPAUK-lähedal.’

Kui Otak aga B ga teiste juurde jõudis, oli lassoga saua sikutamine juba alanud. Enialis näpib sõlge ja äratab ränduri. Rändur teeb Enialisest cooli, kuigi ehk nõrgavõitu, kuti. B ja rändur vahetavad energianooli. B lööb vankuma ja Saren näitab ränduril päikest. Lastakse vibu. Otaki (armu)leek süütab Aisha (kire), mille Saren arumult kustutab. Saren paneb asja susisema, suunates päikese ränduri helklevale turvisele. Saren põikab osavalt auku ja loodab, et keegi ta auguääre külge klammerduvatele näppudele ei astu. B’st ässitusel saadab Aisha teele valgusnoole pimestades B, kes langeb seejärel hõlpsasti ränduri saagiks, kes omakorda langeb Sareni kustuva susina ohvriks. Roomatakse toibuma.



Esimene Deismir'i (septembri) nädal

1 Firlen Kohtumised üksikute stirgidega. Kui ei saa nõuga, saab jõuga. Trellide laiemaks tagumine.

2 Relen Trellide laiemaks tagumine jätkub. Uuritakse asju ja kakeldakse kuuejalgse peletisega. Sarenil on plaan kasutada goblinoididega lahke kastanimuna taktikat (Oskari kui läbirääkija tähelennu algus)

3 Dielen Punker pakitakse kokku ja kolitakse tunnelisse. Ballistikakursus läbi vere ja higi: kaljunoolte loopimine nurga taha ja läbi trellide. Sareni öine heitlus väikese, kuid tigeda veredeemoniga

4 Varilen Kordusläbirääkimised. Suured plaanid ja palkide toomine.

5 Branlen Uued kolbad augusuul. Nähtamatusse loori mähitud Enialis ja B lähevad luureretkele. Läbirääkimised, mis lõppevad B äkilise ilmumisega ning veelgi äkilisema kahe noole ilmumisega B kõhnas keres. Seiklejad plaanivad läbi viia ’Mission Impossible’ või ’Entrapment’. B saadab igaks juhuks teele lõhkepaketi, kuid vapper monstrite tunnimees märkab hiilgavat hiilijat Otaki ja 20 cm rott aetakse 60 cm noole otsa vardasse. Järgneb kole kaklus, mille käigus mõned goblinid kärssavad B kättemaksutules, Oskar lööb mättasse (õigemini põrandaprakku) ämbliku, Enialis teise ja Aisha saab strige käest nuhelda. Sareni taevane pistrik peab duelli goblinist pensionäriga. Pingutusi kroonib ajutine edu: barrikaadid murtakse maha, et jõuda alla prantsatava võre ette. Väravat üritatakse kalliskiviga edutult lahti koputada. Tagasi alla tunnelisse. Vaidlused kus ja kuidas goblinid kõri läbi lõikavad. Ilmselt puhtalt soovist saada tõestust sellesisulistele teooriatele, otsustatakse ööseks jääda tunnelisse.

6 Barlen Seiklejad vahetavad imagot. Hääletu laternakandja ja äkkrünnak. Võrede vahele vangi. Taevase linnukese duell goblinist pensionäriga jätkub. Pingutusi kroonib edu. Garnisoni vallutamine ja ruumide läbituhnimine. Kirkaharjutused metalluksel.

7 Mierlen Enialis ja Aisha lahkuvad romantilisele jahiretkele. Sihhem, oh õudust, on taaskord langenud ekalaste küüsi. Vanad kalad B ja Saren jätkavad päeva garnisoniruumi toll-tollilt läbituhnimisega. Poissmeeste suureks rõõmuks saabub Vargapliks.

8 Taelen Wäggev Wizzard B tõestab veelkord, miks ei ole hea hüpata vette tundmatus kohas. Eriti kui 'vesi' on kümmekond meetrit allpool mäslev mägijõgi. Sellest hoolimata järgib Saren B eeskuju. Vargapliks õngitseb endagi hämmelduseks jõest ’vanu kalu’. Kodune kuivamine pliidi ees ja goblinoidide öine sürpriis. Sürpriis kujuneb mõlemapoolseks ning goblinid lõpetavad pajas. Vargapilksil on põhjust uhkelt ette ajada oma feemiinsed kehaosad. Ka muud seiklejad hakkavad endast hästi arvama, kuni goblin saavutab Musta Tunneli sprindis ülekaaluka kaksikvõidu. (Kolmikvõit, kui arvestada juurde viimase etapi ilukukkumine).

Koos vihmase rõske hommiku saabumisega mähkub maailm (pikalt reaalsuse) uttu.......




MUIDE SEE ON MÄNG KROONIKA EVIL DM 'i MÄNGU KROONIKA nii et kui keegi ei saanud mu topicust mangu kroonika aru siis nüüd teate mis on mängu kroonika
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeReede Okt 12, 2007 8:14 pm

27 Dielen
need on need dielken jne need on nagu päeva ajad vist nagu kesk päevb jne
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeTeis Okt 23, 2007 6:13 pm

Faunad- Elavad rahus oma suurtes majakestes , ei ole inimestega sõbrad ega vaenlased hoiavad teistest eemale
Goblinid- Pahad koos trollidega sõdivad haldjate inimeste ja päkapikkude vastu
imimesed- sõbrad haldjate ja päkapikkudega
päkapikk- uhked , väga head ehitajad , inimeste ja haldjate sõbrad kuid peavad ennast üksikuteks
haldjad- inimeste sõbrad osavad ravijad , päkapikkudega on nad võitluses kui käib mingi sõda siis võisteldakse selle pe<ale kess rohkem tappab.
trollid- koos goblinitega inimeste , päkkapikkude ja haldjate vastyu.
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
Gerda
Genin
Genin
Gerda

Postituste arv : 168
Age : 27
Registration date : 18/10/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeTeis Okt 23, 2007 8:05 pm

Nii ja mis teema kohta see on siis nagu?
Ma mõtlen nendest, mis pollis olid?
Et nagu kas piraatide võitlused, maagia kool, oma fantaasia, mingi teekond või siis see viies variant, millest ma eriti aru ei saanud?
Tagasi üles Go down
HeNrY
Genin
Genin
HeNrY

Postituste arv : 277
Age : 24
Asukoht : Siin seal igal pool.
Registration date : 14/09/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeTeis Okt 23, 2007 8:17 pm

see hang sing(mingi anime vm) j'rgi on nagu naruto j'rgi
Tagasi üles Go down
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeKolm Okt 24, 2007 5:00 pm

on jkah anime ühest arvuti mängust mida õudsalt palju mängitakse.suht norm
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
H.Kato
Konoha Hokage
Konoha Hokage
H.Kato

Postituste arv : 1571
Asukoht : Kolmas kivi päikesest
Pärisnimi : Salastatud
Registration date : 02/09/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeKolm Okt 24, 2007 5:08 pm

Kus seda vaadata saaks?

_________________
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu 5d1d564

Viimati muutis seda H.Kato (Nelj 01 Jan 2009, 01:36). Kokku muudetud 537 korda
Tagasi üles Go down
Fred
Jounin
Jounin
Fred

Postituste arv : 1980
Asukoht : Hiiu Country Hiden Village Kaigutsi
Pärisnimi : Fred
Registration date : 19/08/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeKolm Okt 24, 2007 5:52 pm

Youtube.com teisi kohti ei tea.
Tagasi üles Go down
http://narutomaailm.forum.co.ee
H.Kato
Konoha Hokage
Konoha Hokage
H.Kato

Postituste arv : 1571
Asukoht : Kolmas kivi päikesest
Pärisnimi : Salastatud
Registration date : 02/09/2007

hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitimeKolm Okt 24, 2007 7:50 pm

ok.

_________________
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu 5d1d564

Viimati muutis seda H.Kato (Nelj 01 Jan 2009, 01:36). Kokku muudetud 537 korda
Tagasi üles Go down
Sponsored content




hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Empty
PostitaminePealkiri: Re: hakkaks mõtlema järgmist rollimängu   hakkaks mõtlema järgmist rollimängu Icon_minitime

Tagasi üles Go down
 
hakkaks mõtlema järgmist rollimängu
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Naruto maailm :: Prügikast-
Hüppa: